emma: someone, tell me

tjabbatjenahallå,
sitter hemma nu på hålet.   Ska tillbaika till skolan klockan 1 och ha matte, sen slutar vi. niiicciiiggtt

          Random:

  • Någon lycklig liten stackare har fått prata med mig i telefonen under tiden jag sov. YEp, jag checkade min samtalslista igår och såg att jag hade fått ett samtal 0:14 av dolt nummer, och vid den tidpunkten sov jag pinsamt nog och har inget minne av att det ringde, men samtalslistan ljuger aldrig. Nog ringde det nog, och dessutom svarade jag. Creepy. Och jag är inte säker på att den som ringde visste att jag sov heller, för jag menar, vem är inte vaken 0:14 på en lördagskväll?! Så om du läser det här, snälla hör av dig. Det här drives me crazy. Dessutom, vad kan jag ha "sagt" för pinsamt? Typ stöna? Eller typ dreggla i telefonen?

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback