emma: the right way to do it

det är sånthär som förstör bloggar!!!!

Fyra frågor om förhållanden

är du singel? Det är jag
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men jag tror på att man kan se på en person att man kan/kommer att bli kär i den, första gången man ser den 
har du varit kär i någon? yes
är du kär just nu? nope


Frågor om dig själv

fullständigt namn? emma linnea nilsson

när fyller du år? 31 augusti
vad har du på dig just nu? t-shirt, mjukisbyxor, underkläder 
vad tycker du mest om hos dig själv? att jag är så snygggg! Skoja, men ingen aning faktiskt
vad är du bra på? såna här listor, lätt! 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon! 


Frågor om idag

vad har du gjort? stigit upp, ätit frukost, borstat tänderna 
har du varit ledsen idag? nej
har du gjort något bra idag? inte precis 
vad ska du göra nu? ligga kvar här 
har du gjort något dåligt idag? dissat lina på msn? 
är du trött nu? omg yes
vad händer imorgon? skola, träning 


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Dolt nummer, enligt personen ifråga mohammed men vet inte riktigt om jag tror på det
Vem ringde du senast? det var så länge sen att det inte finns på min samtalslista
Vem sms:a till dig senast? nån random
Vem sms:a du till senast? ingen aning, det var så länge sen! 


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? en timme sen typ, nej en minut sen!
Hur länge sen var det du träffa din farsa? igår


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? japp!
Vad gillar du för musik? allt möjligt



KÄRLEK

Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? nepp
Är du romantisk? jag hoppas det, men egentligen tror jag inte det
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? NEJ TROR DU JAG ÄR GALEN, bor inte i.. haha nej det ska jag inte säga men nej, det skulle jag aldrig göra=)
Är du svårflörtad? haha NEJ 
Har du lekt med någons känslor? haha tyvärr ja, för många gånger
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande, om man hittar rätt person att ha det med?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? hahah NEJ


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback