emma: you're going down while I stay on top



haha ja men glad idag.

Väntar i alla fall på att Lina ska äta och sedan dra sig hit, så vi kan fara på söder och köpa medlemskort och sedan fara på coop och köpa godis. Mums.

Orienteringen idag gick i alla fall...ASDÅLIGT. Jag är faktiskt rätt bra på det, men jag lyckades vara blind för alla kontroller och till skillnad från alla andra gick jag och de sprang. Men seriöst... I care not so much. Sedan for tcg (the caregang yeah) på stan och Olivia gick till frisören. Jag och Lina åt godis och drack varmchoklad med 4 sockerbitar under tiden. Oj vad sepe jag såg ut på bilden såg jag nu. Men vaddå, det är sådant som händer!

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback