lina: I trust you

Känner att det ver ett väldigt långt tag sen som jag bloggade, men har verkigen inte haft någonting att blogga om eller okej det har man väl alltid eftersom att man alltid har någonting att säga, right?
Men jag har inte haft någon lust och inte mått speciellt bra heller och ja det är nog dom anledningarna jag har.

Idag har jag hade jag sovmorgon till 08.30 eller egentligen till 09.20 men min grupp skulle stå i kafeterian idag och sälja för klassen så vi var tvungna att fara till skolan tidigare och ja sälja?
Det var en chill dag och vi tjänade ändå ganska bra tror jag.
Efter skolan så cyklade jag hem i motvinden som verkade omöjlig att ta sig igenom men jag tog mig iaf hem tillslut och direkt då jag kom hem så gick jag ut med hunden jättelänge, var riktigt skönt att bara gå iväg och tänka.





puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback