lina: om jag inte träffar dig igen så vet jag seriöst inte vad jag gör

Jag stannade hemma från skolan idag med p.ga feber och ont i huveeet, haytar att vara sjuk och nu tvingar jag mig själv att vara frisk till imorgon för jag orkar seriöst inte vara hemma en enda dag till och inte göra någonting blir galeeen. Har gratis mms idag sååå gör mig glad och smsa miig(a)




Jag har insett att min senaste kyss: nog var ett misstag
Jag pratar: ganska mycket
Jag avskyr när folk: ljuger och är falska
Min bästa vän är: emma och olivia
Min första vän heter: antonia
Kärlek är: Ingenting utan lojalitet, tillit, trohet och känslor

När jag borstar tänderna: ska jag snart sova
När jag lagar mat: är jag tvingad till det
Jag tänder på: killar?
Jag är rädd för:  mörker

Den värsta känslan är: besvikelske och ensamhet
Den bästa känslan är: när man är lycklig
Jag är bäst på: någonting kanske
Jag är sämst på: att komma ihåg många namn
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund
Min mobiltelefon är: min älskling

När jag vaknar på morgonen: vill jag oftast inte kliva upp!

Bebisar är: gulliga
Klädstorlekar: 32-34
Skostorlek: 36-37
Äter: olika
Dricker: för det mesta allt.
Utbildningar: Högstadiet
Guld/Silver: olika
Glass: twister latt
Negativa egenskaper: dålig förlorare
Positiva egenskaper: Ärlig, snäll, omtänksam å kanske nå mer
Vikt: 42 och skämms för att de e så lite
Längd: 163
Civilstånd: singel
Älskar: mina vänner och my family
Hatar: falska människor
Musik: typ de mesta
Syskon: en syster
Körkort: moppe(a)
Intressen: innebandy, kompisar
Favorit-Bil: hah ingen
Favorit-Mode-Märken: venne
Favorit-Skönhets-Märken: venne
Favorit-Parfym: paris hilton någon
Favorit-Färg: vet inteee:]
Favorit-Accessoar: venne
Favorit-Butiker: Gina Tricot, H&M(ibland), bikbok och sko affärer
Favorit-Godis: typ allt
Favorit-Film: många
Favorit-Årstid: Sommar
Favorit-Stad: stockholm, umeå
Favorit-Artist: venne
Favorit-Djur: hund i think



puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback