oh livia: no, that's wrong

Jag lovade er roligare uppdatering? Tro inte på det löftet, har absolut inget att skriva om för tillfället. That sucked. Dock laddade jag inte mina mobilbilder (för första gången på jättelänge!!!!) så om ni ber jättesnällt kan jag kanske dela med mig...
Okej jag orkar inte. Här kommer de:

omg, ja det här ÄR emma på söder

maja gör sitt allra bästa på boda borg!

krokodilerna!!!!!

jag skulle ta en dålig bild med mening. Måste säga att jag tycker att jag lyckades rätt bra!

Några saker jag stör mig på för tillfället:
- Att det är jobbigt att ligga på rygg
- Att jag tränade på fysiken igår (en dag i förväg, once in a lifetime!) och så har vi inte ens fysik
- Att två av våra träningar är idag just efter varandra
- Att den här tröjan har en tendens att fara upp :@
- Att mina kuddar alltid trycks upp mot väggen och in mellan väggen och sängen, och att de är så just nu också
- Människor som tror för mycket, är cp, är sära och/eller allmänt helt dumma i huvudet. Detta är en stående störighet (?)
update: tycker också att det är störande att jag skrev att det är jobbigt att ligga på rygg, när jag menar att det är jobbigt att ligga på mage!

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback