olivia: be in time for emotions

omg jag är tillbaka. På flertalet sätt, då jag är tillbaka här i bloggen, tillbaka i sängen, och till och med tillbaka här hemma efter en riktig långpromenad! Jadu vi är inte lugna hördudu.

Failade iallafall när jag bakade. Allt var frid och fröjd tills jag skulle skära upp kakan men jag råkade skära  för många, dessutom ojämna så några är... ganska små... nästan för små... ja vi får se vad som händer. Den som lever får se. Vad finns det att göra förutom att fortsätta rulla? Nej just det, ingenting, för det är ganska svårt att sluta rulla i en nerförsbacke? Närmast omöjligt, men vars kom backen ifrån? Förstår inte  själv riktigt vad jag skriver så tro inte att ni är för trötta/osmarta för den här bloggen. Det är inte bara det

Okej jag är seriöst för trött för att skriva OCH NÄR BLEV KLOCKAN TIO I ELVA!??!! SKULLE JU GÅ OCH LÄGGA MIG TIDIGT MEN NEHE OKEJ GODNATT(u)

fuck you klockan?!

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback