olivia: describe this

jag måste verkligen borsta tänderna. verkligen.

nej men jag känner att jag har försummat er va gäller bilder annat än från webben. here u go<3

tjurig? påminner mig om en mindre lina. förtjusande<3

en riktig hemmabio!!! fick vi se på igår. vi tittade ett tag på 'knubbiga barn'. Jag gillar texten.

vid brist på andra bilder tar jag den här. tagen vid samma tillfälle som den översta. tjusig!<3 till skillnad från den andra påminner den här inte om lina som liten. Den påminner mig om... bambi. ja, alltså ett rådjur eller vad han nu är.

/olivia with lOueuÖÖöuve

Kommentarer
Postat av: lina

hahahahah så hilma söt jag är:]

miss umeåpojkar.

2009-09-13 @ 15:07:24
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback