olivia: hope is still alive, I'm alive

Nu sitter jag här, klappad och klar, fast det är knappt 20minuter kvar tills jag behöver börja röra mig mot skolan. Egentligen hoppas jag att den stunden aldrig kommer, men mitt undermedvetna säger mig att den kommer komma. Men så länge hoppet lever kvar så.

 Vi kan köra en dagens outfit med bara ord: Dagen till ära har jag en vit tshirt, mörka stuprörs och en grå kofta. Festligt
Men seriöst, jag har upptäckt att mina outfits oftast, nästan alltid, går i en svrt-grå-vit färgskala. Och nu när jag tittar på alla mina kläder som för tillfället ligger på golvet kommer jag fram till samma slutsats. Det här var ju riktigt tråkigt

okej det blev en grymt dålig bild där allt som bara är mörkt blev svart. Men nu ser ju på ett ungefär

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback