olivia: it means somehting and you just threw it away

fakfakfakfakfak
I'm so over it. NAT. tagga iaf

Jag har ägnat tiden efter träningen åt att äta, lyssna på musik och vara sur. Men fast jag är sur så är jag ändå inte det för så länge hoppet lever lever jag. Icket troligt att jag kommer dö när hoppet dör men ändå. Lite får man väl ta i?

Somsagt är det zon på fredag, 6pm på edda så om det är nån som vill komma och titta så är du ej välkommen. Inga besökare tack. För zonträningarna har en tendens att bli mina sämsta nånsin.

Fast bara några är välkomna besökare... väldigt välkomna<333< jisus krajst vad jag var hemlighetsfull idag. Men hallå, kan inte lämna ut mitt privatliv på bloggen?


misslyckande på misslyckande
slag efter slag
efter ett tag känner man dem inte längre
alla dessa nederlag
man försöker bara överleva
dag efter dag

okej wtf sådär kan man ju känna kanske? hade glömt att jag hade SOläxa till imorgon och nu måste jag duscha innan alla går till sängs. Så då hade jag lust att skriva en emotext, okej??!?!? dessutom hade jag lust med den där random bilden

/olivia

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback