olivia: like tonight i kind of fell for you

hehe woops blev visst lite fel i förra inlägget. såklart menar jag att jag kör min bästa pose på bilden till vänster. såklart. det är ju min bästa pose.

nu sitter jag här med handduk på huvudet.. ja man är alltid lika söt då. annars är det inte så mycket som pågår i mitt liv för tillfället, dissar franskaläxan och lyssnar på spotify, mnl. för ni som inte förstår vad det betyder (dah jävla blondiner) så betyder det 'min nya lover'. Men det förstod ni väl?

Justja. på mitt högra ben har jag ju just nu mysigt många ärr som kanske försvinner vid solning. ett av de här ärren är lite special... kan ni gissa? det har formen av ett hjärta♥

fint hjärta♥ för visst ser ni det? om ni tittar riktigt noga så slipper ni se mittt lite annorlunda face på denna bild... men ni ser handduken!!1

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback