olivia: so you can struggle or you can get help

min hemväg från skolan gick inte som en dans idag. när jag kom till gata före vårt hus kommer en hund gående ut från ett hus som jag är tvungen att cykla förbi. Men det är inte vilken hund som helst, nejnej, det är den stora svarta som alltid skäller när man cyklar förbi och man tänker att det var tur att den var kedjad.

Men så var alltså inte fallet idag, utan där stog den bara och stirrade på mig. Och jag som annars inte är rädd för hundar... oftast... vågade inte fara förbi. Utan tillslut vände jag och cyklade först nerför och sen uppför backen så jag kom runt tha doåG.
Man kan ju tycka att ägarna kan ta vara på sin egen hund?

starkt vg eller vad vare?

mogen humor på skolan? alltid?

sa ju att jag alltid tar seriösa egopics? och att de dessutom blir snygga?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback