TJEEEESCHAN

JAG KÄNNER MIG EXTREMT uttråkad av att vara i uppsala  (http://lizaedman.blogg.se för vidare)...... Så jag kände också stort behov av att blogga här.
Det var länge sen.
Jag råkade till och mked skriva till lina idag pinsamt... Jag pratade om något på den här bloggen, hon ba:
Vadååå?
jag:
"Jamen på eran blogg..."      -okejdå det är mindre pinsamt än super. Men jag är qtie ändå so?
Dessutom läste jag på matildas blogg om norran som skrivit om "Ungdoms fest på Vitberget" allvarligt....NAHAHAHAHJA jajaa.. Önskar faktiskt jag var där till och med. VAD SOMHELST bättre än det här. Sickkkkkkkkk

Men alla är rätt söta justnu, kan inte sluta skratta,. Very good numör indeed :]
hhhahaha humorn är lååååååååååg dessutom (ovanligt? -NEJ. Men anyway).  Steg upp fem i morse. USCH!

Imorgon lutar det mot Grönan och stan . FANTASTISKT. Du ska ringa mig. Very good det med ()L)


GRATTIIIISSSS
till syster som fyller 20 imorgon !


0767790290 pusss från uppsala3<33<333<3333333


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback