lina: Its just a game for ju

Har inte varit i skolan idag heller eftersom jag fortfarande har grymt ont i huvudet och feber, men imorgon tror jag faktist att jag far även om jag är sjuk för orkar inte missa massa, då blire bara jobbigt och man fattar ingenting.

Den här veckan har verkligen inte startat bra, tror typ att det är den värsta veckan på lääänge för ja det är bara dåliga saker som har hänt, får bli att hoppas på att resten av vekan blir lika king som förra helgen var! inte för att det kommer att hända för det är faktist omöjligt och man ska inte hoppas för mycket men om jag hoppas på att den blir helt ok så kanske jag inte blir besviken?







puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback