olivia: but now is what matter anyway

har suttit och tittat igenom lite bilder, kan dela med mig av en del av dem. stunder jag minns och andra random bilder

i den här skulle jag jämt vara festens mittpunkt. denna dag hittade jag, emma och matilda massa andra fina outfits också. det var en fin dag

annan vacker dag, annan vacker dam. hehe man ser ju hennes vänner i bakrunden. fint

mitt ben blev stört torrt på vitbergs. detta var dagen då jag, emma och matilda för första gången stötte på stek, steks kompis och stek2.

mycket konstig bild på mig från första och enda gången i sommar jag spelade minigolf. första gången i mitt liv jag spelade minigolf gratis och förmodligen också första gången i mitt liv jag kom 2a.

nästan alla som har tittat på mina bilder på mobilen har klagat/kommenterat denna. detta var en somrig dag min och matildas lyxiga middag. dock var det där min mat. matilda hade sin egen. detta var efter vb och vi träffat stek och steks kompis igen och fått veta att de hette martin och truls. i will never forget. Denna dag 'träffade' vi också en kille vi brukar benämna som 'snyggingen'. har bara sett han en gång efter det

i sommar trängdes vi ofta 3stycken i en 120cm säng. vet ej vilken denna gång var. men första natten var det skönt, inte ens trångt. andra natten var det ok. tredje natten och de efter den var suicide
tror att vi den kvällen hade gjort fula inspelningar och filmer. pinsamt

emma och lina sitter och väntar i linas källare. efter det här for vi på stan och såg harry potter. senare efter bion stod vi utanför biografen och frös halvt ihjäl. sen skulle vi äta pizza hos lina men orkade inte vänta så hennes mamma gjorde varma mackor åt oss. det var en kylig kväll

nu blire sleepytime för moi. goodinight

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback