emma: it's the thing

Idag har varit en speciell dag. Dock inte så överraskande, det är ju ändå 090909 idag. Men ändå, en mycket speciell dag som sagt.
Började med att vakna och känna att jag hade så kallat ont i halsen, jag som aldrig är sjuk. Sedan var både jag och Olivia klara rekordtidigt, och när jag kom till skolan upptäckte jag att jag hade tagit fel nyckel till skåpet, så jag var tvungen att knipsa låset, vilket jag aldrig har gjort förut. And so it did continue...... Just det! Slog mitt rekord på "skol-broarna". 23,25 är the new thiiiiing. My boDY iS nOT maDe FoR LoNG-distAncE rUNNing

well, ikväll är det träning och plugg som gäller, yeah........very fun. Ännu mer fun är att internet på min dator inte funkar!!! yesyesyesyesyesyseyes

puss/emma




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback