olivia: when it all turns out wrong

jag bara såå skriver ett inlägg nu

nej men seriöst jag gör ju det. snart ska jag iväg på träning, ska mms antonia och fråga om hon vill dubbla med mig. för idag är ju dagen med gratis mms för alla  halebopare. matilda har fått mottaga många fina saker från mig. väldigt många.

hade typ egentligen INGENTING att skriva om.. . . . . jo jag kan berätta att albin har fått halsfluss. lagom kul tycker jag, nu känns det ju inte som alla sjuklingar har omringat mig och att jag på nåt sätt snart också kommer få det... fast nu är matilda frisk iaf! happy birthday till henne typ. marry christmas and a happy new year.

okej varför fanns inte texterna:( aja jag med min bästa pose till höger och jag med samma mogna humor på den till höger. på den ser det dessutom ut som att jag är ungefär 8år... snälla ... väldigt kul HEHHe vad gör hunden?


jag på en lite normalare bild. med fokus på 'lite'

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback