emma: they keep me away

jag vet att mina carevänner ÄLSKAR mig för att jag pepprar på med såna är listor, men ärligt tycker JAG att det är roligt att läsa såna, och vem bryr sig egentligen? Ingen läser ändå vår blogg:* Oj nu var jag så dryg i telefon att dom la på....

Vad irreterar du dig på?
min FÖRKYLNING

Vad gjorde du igårkväll? 
såg film med mina söta vänner 

Vad ska du göra ikväll?
sova, bli frisk

Vill du ha barn?
jajemen

Har du sett din bästa vän gråta?
det har jag

När var du riktigt sjuk senast? 
skulle väl säga att det var i sjuan 

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
were sleeping

Om du var fast på en öde ö, 3 saker du skulle ta med: 
mat sällskap och mat 

Vem kramade du senast:
lina tro jag

Kan man vara vän med sitt ex?:
haha, det beror på men ja

Vem fick du sms från senast och vad stod det:
Emil Karlsson; Får jag bo hos er :)

Har du gjort nåt du verkligen ångrar:
SANNERLIGEN

Nämn någon som gjorde dig glad igår:
alla gjorde mig glad igår

Vilket ämne är roligast i skolan: 
hk, svenska typ 

Detta äter jag gärna: 
godis ANTAGLIGLEN 

Vem är snyggast av dina vänner? 
alla är så fina, kan inte bestämma mig 

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
jajemen!

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? 
yes

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
oh yes i have

Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
långa antagligen

Vem vet mest om dig?:
olivis!!! 

Vem bråkade du senast med?
haha säkert olivis:*

Vem vill du bli full med?
lina och olivia antagligen, om jag är tvungen att välja sÅ:)

Vem var det du besökte på sjukhus senaste?: 
farmor tro jag 

Pratar du med på msn just nu?: 
lina<3

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Filmen "incubus" , oväntat hähä


Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vettja, typ ord och ordförklaringar

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
haha inte särskilt många, radera typ nyss men typ emil, matilda, lina, viktor, linus, linus, linus, jesper, jesper, jesper , fredrik, christof, elias, antonia, hampus, liza , filip, kristoffer, isak, pontus johanna osv. Orkar inte leta mer. Och ja, 3 olika linus och jesper.

Vilken är din favoritplats? 
UMEÅ(L) eller innebandyplan;-P 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
ja det var ju nyss så kommer ihåg halvbra, typ; hej, göru? är du sjuk? nu ska vi se film. OSV. Dom sa inte hejdå(u)

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
JÄVLA PEDOFIL

Har du skrattat idag:
haha typ knappt men ja

Smugit ut utan lov:
smygit och smygit... men ja 

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
hoppas inte!!

Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?
japp

Har du många kompisar i din klass?
haha typ inte! eller det beror på vad man menar

Vart tror du att du befinner dig om tio år?
inte på samma ställe som nu hoppas jag

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig:
olivia eller lina 

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
erik

Har du duschat det senaste dygnet?
nepp

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: 
hah typ motsatta, eller ja vet inte 

Ringde dig senast?:
dolt nummer, dock var de inga anonyminominus

Pussade dig senast?:
det är privat säg vi som, men vi kan låtsas att det var lina:D

Är din bästa vän av samma kön?:
careg, matilda 

Är din bästa vän av motsatta kön?:
det kan jag itne svara på

Vem i din skola går dig mest på nerverna?
hahahahah!!!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback