lina: I just want to tell you how much i love you

JAG VILL TRÄNA!!! är seriöst beroende av att träna för när jag inte gör det på ett tag så blir jag fucking störd;o tur att jag ska till skolan för då aknske det finns en liten chans att jag får träna även fast jag just varit sjuk och fortfarande har feber(a)

Ikväll har jag som dom andra tre dagarna jag varit sjuk legat inne på mitt rum och växlat mellan att se på tv, vara inne på datorn och bara lyssna på musik och tänka, riktigt nice till en början men nu vill jag bara göra någonting kul med mina vänner, fara till skolan och träffa alla eller vad som helst faktist för allt är roligare än det hära känns det som just nu.


  • Jag saknar tiden då allt var som förr
  • Längtar till helgen
  • Har haft hur många konstiga sjukdomar som helst
  • Har ett stort konstigt födelsemärke(smultronmärke) på högra armbågen
  • Undrar om jag skulle passa i brunt hår
  • Önskar att livet var enkelt



funkar typ inte att lägga in bilder så aaa.

puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback