emma: watch out

sitter här nyduschad, känns som om mina vita blodkroppar har besegrat förkylningen nästan helt nu. Skall ta min sista medicin för dagen och sen får jag se hur det är imorgon. Men det blir nog skolgång

Idag fick vi ju våra omdömen, som Olivia skrev. Var ungefär som väntat, superbra blabla måste vara mer muntligt aktiv. Årets överraskning var att jag har STÄRKT MITT BETYG I BILD. Hur i helvete är detta möjligt. Vad gjorde vi förra vårterminen egentligen? Jo just det, vi ritade våra "drömrum" och jag gjorde jävligt oseriöst, särskilt när jag färglade. Fyfan, skulle det vara mitt rum skulle jag ta livet av mig. ur som fan att vi inte fick omdömen i svenska och franska, hade ju vikarie hela terminen. SATAN vad jag jobbade dåligt, men är inte helt lätt att koncentrera sig då kände stark avsky mot vår vikarie. Förstår inte hur hon överhuvud taget fick bli lärare, huvva.
Känns i alla fall rätt bra inför slutbetygen, känner inte särskilt stor press. Förväntar mig minst 2 mvg och typ resten vg, och med det borde jag väl komma ganska långt i gymnasieuttagningarna eller vad man ska kalla det. Är man plugg så är man. Men jag är faktiskt inte det...förstår inte hur det kan stå "Hemuppgifter: sköts utmärkt" eller vad det nu står, när jag ärligt talat lägger ner kanske 5minuter eller mindre på dem. 


The good trend in my life fortsätter. Mamma meddelade vid middagen att jag och Olivia ska få högre månadspeng, 400 kr istället för 300. Kanske verkar lite för dig men icket för mig, nu kanske jag slipper vara pank hela tiden!
Dessutom gick det verkligen upp för mig idag att jag kom vidare i zon. Kanske inte verkar så märkvärdigt för er men det var typ min dröm, så ja. Att dom VALDE UT mig, att dom såg mig. Det känns bara... otroligt. Incredible. Och det blir så jävla kul!!!!!!!!!!!!!! Oh satan



låter bilden tala för sig själv.


puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback