emma: hjkjhhjhj hey

vet inte om det blir skolan för mig imorgon, men det blir det säkert för att jag tycker aldrig att jag är nog sjuk för att stanna hemma.

Tittade, precis som olivia, igenom lite bilder och hittade en där det ser ut som om olivia har jävligt konstiga propotioner.

mina fina söta underbara syskon<3 Haha ändå random att matilda är en av mina bästaste vänner, jag menar, det kunde ju ha varit vilken random som helst som jag skulle vara tvungen och bo med osv, men nejdå, det blev alldeles underbara Matilda. Ibland är ödet på min sida alltså!

nåra andra fina bilder från i somras


aa fina bilder........supeerteg!!!! stek!!!!!!!! enhörning!! mo!!!!! lila bil!!!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback