emma: incredible superhero powers

Ja ni, nu ska ni får höra på läskiga saker

...... jag har glömt plattången hos mamma. Jag vet - det är ett mardrömsliks scenario. Helt och hållet åt skogen. Ska på stan imorgon så BEWARE, awful hair disaster incoming!

Folk kommer seriöst göra en ny grupp på facebook, ungefär "OMG! I can't belive her hair look like this!", sedan kommer jag bli internetkändis över hela världen. Victory is mine! Haha. Jag är awesome i alla lägen.

En annan sak jag måste fixa snabbare än snabbast är mina ögonbryn. Jag vet ej vad som har hänt med dem, en dag vaknade jag upp och de var fulare än HV71 TILLSAMMANS! Det är något seriöst fel på dem, 110% seriöst. I'm going undeeerrrr, pallar ej trycket längre.



Olivia pallar trycket. Super mega awesome!!! Smack



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback