emma: PÅSKÄGGET ÄR TOOOOOMT

Ja. Jag vet. Det var år sedan jag uppdaterade. Till och med Lina uppdaterar oftare än jag och det, mina kära vänner, ÄR once in a lifetime. Helt sanslöst. Men eftersom jag har haft läxa att göra så har jag känt att pressen har varit för stor för att jag ska kunna blogga (jag orkar inte mycket jag).

Dagen spenderades i PITEÅÅÅÅÅÅÅÅ.fdkgjh åh nej pressen kommer tillbaka den tynger mig så att jag inte kan skriva bra intressant eller överhuvudtaget:( Skulle just stoppa in en jättejättestor godis i munnen och sen då såg jag att det var en björn och att den hette BUBS. Märkligt random. Ah jag orkar inte bry mig, jag vill ha den i munnen!!!! Sådär ja.

Ehm. Måste gå och fråga mamma om vi får sova i Linas mormor och morfars stuga imorgon. Den ligger i stavaträsk för alla intresserade! Men mina smarta hjärna informerar mig om att det är omöjligt så länge jag tuggar på BUBS. Så nu blir det att väntavänvänta vänta vänta vänta och tugga tugga tugga tugga tugga tugga. Nu tog jag två till godisar samtidigt. Vad vill jag mig?



HAHA!!! Här har även Olivia och Matilda munnarna fulla! HAHA HAHAHA HHAHA

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback