emma: when did all the colours turn into a grey mess

Och jag som trodde att jag hade kommit igång med uppdateringarna här igen.. tji fick jag.

Dagen har i alla fall spenderats med tandläkaren - ingenting - ingenting - ingenting - middag - hjälpa med flytten - utforska deras nya hus - spela zombiespelet med Albin - se Austin Powers med pappa. Awesome!

Upptäckte idag att det är ett riktigt äventyr i sig att äta grillad kyckling, och att Olivia och Linas klass har klassträffar hos tandläkaren. Dessutom är juu Austin Powers riktigt awesome! För random för att vara sant, precis som south park. ÄLSKA INGEN MENING.

Ser på south park.
(De pratar helt stoneface om något)
- Va? HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH

DET är sant.

Imorgon blir det i alla fall en ny awesome dag! Eller ja, i alla fall en ny dag. Ska först hjälpa till med flytten (i natt blir det officiellt sista natten de bor i detta huset) ,imorgon flyttar dom ut, sedan ska jag fira Peter Sjöberg 50 år! Aka Linas pappa. Och till sist, efter det, blir det väl ut på nya outforskade äventyr. CoULd iT Be mORe aWEsoMe? Tror det. Men ändÅ!



Detta är flickan jag ska spendera natten med!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback