lina: ibland känns det bara som om ni inte bryr er

Den här dagen har varit ganska okej även fast jag inte gjort någonting speciellt egentligen. Det började med att vi sa hejdå till några släktingar som sovit över här efter parrtyyyt igår. När dom hade farit så solade jag ett tag på balkongen och åt lunch med släktingar. När vi ätit fick jag fick testa min morbrors objectiv som vi sedan köpte. Sen for jag och pappa for upp på solbacken där vi köpte en sak till kameran och jag träffade Linn, vi pratade om barnfilmer och gamla julkalendrar som gått och faktist har varit bra!

När jag sedan återvänt till industrivägen så kollade jag på filmen "yes man" och efter det hade jag inte så mycket att göra så jag började ta massssssa konstiga och lite normala kort på mig som säkert kommer komma upp här på bloggen om ni har tur.



dagens outfit





kyss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback