olivia: behöver man en plan

Vaknade nyss. Det känns som att jag har börjat sova jättelänge på mornarna, när jag var liten vaknade jag seriöst 7 varje morgon. Men DET var galna tider.

Igår gick vi ut efter den satans hockeymatchen. Jag tog både min vårjacka OCH mina vårskor, bästa känslan ever!! Fast jag kan erkänna att det gick lite långt med skorna och mina fötter blev  rätt kalla, särskilt efter att vi klättrade upp i en snöhög för att kunna ta kort på bensinpriset som var 13.37! Men ja. När vi kom hem hade jag världens blåsa på lilltån och jag hade inte ens känt av det när vi gick.

Vi hann också med att köpa sura bilar och förundras hur de kunde få ett minus i tidningen! Jag förstår inte? Det är Guds gåva till oss godisätare.

Här såg vi en annan match.. den var också dålig.

P.S Matilda är typ sjuk. Satans onice:(

P.S Dom flyttar imorgon. Satans onice:(

P.S Påslakanet jag satte på mitt täcke igår gjorde det jättemysigt! Satans nice!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback