olivia: "lyssnar du på musik?" "ja", så lyssnar man på miley cyrus ;pPppPPpppP

Nyss har jag duschat. NU ska jag borsta tändera. Sen ska ja plugga kemi. Och tro mig, mina vänner (eller ovänner? man  vet att man är populär om såna man inte känner hatar en) att det behövs. Blir aldrig ägd så ofta som jag blir på NOtimmarna i allmänhet. Där är jag bara helt borta. Lost. Gone with the wind. Tillbaka till framtiden.

En sak till. Jag måste börja träna igen. På sista tiden känns det som att jag har blivit en riktig soffpotatis, och jag hatar den känslan. Men till mitt försvar måste jag säga att förra veckan trodde jag mina joggingskor var hos mamma, sen tänkte vi fara ut igår men då såg  vi allt inte röken av några skor så de är väl hos pappa ändå.

Den dagen slöade jag inte. Den dagen vann vi DM.

Kommentarer
Postat av: :pPpPpP

Pappa ringer och frågar om allt är okej "ja" och sen står det en älg i vardagsrummet :pPppPpPPpP

2010-04-22 @ 17:55:00

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback