olivia: orkar inte allt det andra, det får försvinna långt bort

Precis som för Lina så började min dag superbra. Jag vaknade, och min säng var den skönaste någonsin. Perfekt temperatur, jag såg solen lysa bakom rullgardinen, ja det t.o.m luktade gott! Dessutom var jag bara riktigt glad, sådär mysigt glad. Lovely. Men ärligt talat är jag förvånad, eftersom det här inte är dagen jag borde vara glad på. Men det är jag. *High five in my head*

Igår så cyklade vi mot Linas hus för att fira Peter, men tydligen skulle vi träffa mamma i korsningen. "Jaha", tänkte vi och så stod vi och vänta i ca 10 minuter, innan hon slutligen kommer med bil och inte ens stannar vid oss? "Jaha", tänkte vi och cyklade den sista biten till huset. Hennes förklaring var att hon undrade om vi ville följas in? NEJ? VI är där typ varje dag, TROR vi kan gå in själva. Och hon ville inte heller följas in? Det var faktiskt inge kul.

Ja. Sen firade vi honom iallafall. Fast egentligen fyller han ju år idag(?) Så vi kan passa på att gratta GRATTIS PETER så nu kan vi fortsätta. Efter ett tag blev vi less och sökte oss hem till pappa där andra bekantskaper väntade på oss. Vi tjollrade på, förutom när de skrattade jättemycket åt nåt kort på min mobil och sen vägrade visa oss!! Jag klurar fortfarande på det.


En gammal goding. Jag saknar detdär:(

 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback