emma: när saker går snett är jag fortfarande awesome

Som ni såg i Olivias inlägg så har jag och hon skrivit en AWESOME sång! Official music video kommer inom kort (det vill säga inom de närmsta dagarna....)

Har förövrigt just flätat mitt hår i nio fina flätor och ätit en banan. Hade föräldramatch tidigare ikväll, lika kul varje år... var i alla fall första gången jag tränade på, 2 veckor? Har inte haft orken att fara ut och springa och inte haft lusten att spela innebandy eftersom jag spelar som en utvecklingsstörd med min nya klubba, så... men det ska bli ändring på det nu! Fick plötslig träningslust efteråt så då gjorde jag, hör och häpna, 65 situps, 2 minuter den fruktade plankan och, nu ska ni få höra på den most incredble amazing awesome sak ni någonsin ska få höra, *OMG I can't belive she did that*, 10 armhävningar!

Men seriöst, konditionen, where are you? Vill fara ut och runna around litegrann, men var skall detta ske? Jag tycker ej om att möta folk då jag joggar omkring, eftersom jag blir dödens dödde döing direkt jag sätter ena foten framför den andra och magi måste finnas eftersom mitt face på något sätt förvandlas till den mest avskyvärda tomaten ni någonsin sett, så where shall it happen? Måste kika om the snö har smält i skogen, så jag kan skutta omkring där.

Var bara det jag ville förmedla till er idag<3 :*(L) love u. forever.

Nu skrev jag till Lina att hon skulle skicka en snygg bild på mig, och inte en där jag ser ut som någonting en neandertalare tuggat på. Hon misslyckades, men här är i alla fall hennes tappra försök i brist på snyggare, eller i alla fall ett urval






HAHAH... DÖDA MIG NU



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback