emma: när allting rämnar

Eftersom jag har mindre än det minsta möjliga att skriva om nu, kanske på grund av att jag är super awesome? ingen vet. Men då tänkte jag att jag kunde ta tillfället i akt och visa hur kärleksfull jag kan vara ibland, så att ni får se andra sidor av mig än den cold-hearted bitchen ni brukar få se. Och ja.. med kärleksfull menar jag då bilder där jag på ett eller annat sätt rör en annan person.















Måste bara be om ursäkt för att jag på vissa bilder ser ut som någonting en neandertalare har tuggat på, men det är ju så ni är vana att se mig. Nu ska jag äta upp chokladkaninen jag vann igår och läsa läxan. HAHA, en kort sekund glömde jag bort om det stavades läsa eller läza. Hahaha

peace

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha fina bilder<3

2010-04-19 @ 09:50:04

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback