emma: I don't even have music playing

Helt ärligt kan jag säga att jag aldrig varit så säker på att jag har gjort ett rätt val som nu! Vet inte hur jag kan säga det här utan att skämmas, men jag tycker det känns kul att fara till skolan imorgon. Jagvet, man ska inte erkänna sådant, men dock so true!

Träningen gick typ AHHHHHBLUuuuuätjikikikiki, sprang som i lera och huvet lämnade jag hemma. Typ så bra.

Btw. Fick busskortet idag. Känner mig så mäktig!!!!! POWER!!

Btw 2. Imorgon är det pyttipanna till lunch, LYCKA!!!

Btw 3. Vet inte rikigt vad jag vill säga med den här bilden. Kanske att jag är sär i huvudet, eller möjligtvis att jag är the king of the world på att fejkslicka på bord? Att min tunga såg jäkligt fet ut?


Kommentarer
Postat av: TEAM KILO

100 PANNOR

2010-08-24 @ 20:44:24

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback