emma: I want you to look me in the eyes and stay forever

Ey yo dudes!

Ska snart iväg på innebandyträning, FETT NICE. Jag och Olivia for till team sportia idag för att hämta våra nya klubbor, och så var det stängt!?! Tur att man är from som ett lamm och inte aggrar sönder (ironi)

Förövrigt så lovar jag er att jag ska fixa en ny design ikväll. Jag vill döden dö då jag går in på vår blogg, blir seriöst helt crazy, en flytt till psyket känns inte långt borta! Den kommer nog bli ful som fan.

Förövrigt 2 så känns det som att allt möjligt händer på samma gång. I have a feeling och den feelingen är att denna hösten kommer bli grym! Btw. Bling? hahah kommer bli famous, ni ska få se


r-e-t-a-r-d!

famous snart ska ni se, lite bling först så kirrar vi biffen


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback