emma: let me down so I can rise again

Lite saker innan sovis:

- KÖPTE EN NY INNEBANDYKLUBBA IDAG!! Eller, dvs, jag utsåg en smackis to be the one, och mammis eller pappis ska betala den sedan.
- Olivia köpte ett friscomål på max för endast 15 kronor!
- Innebandy imorgon!! Och på torsdag......
- Vi kommer kanske kanske kanske kanske inte behöva jobba imorgon!!
- Jag åt några hallon!
- Jappfan

Okej, den sista kanske inte var så awesome, men det är sjukt kul! Särskilt efter klockan 12 på natten. Då går vår humor bärsärkargång. Om ni trodde att jag skulle lägga in en awesome bild så blir ni fett ägda nu, eftersom jag och mitt alterego Emma the Smacki One gå sovis! TJING! Skoja. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback