emma: ska vi fara då

Hade minilan igår (som sagt - börjar bli standard), la av halv sex och steg upp klockan elva för att bege mig mot stan. Mina ögon var typ saturnus - dimmiga och med mycket ringar. INKÖP blev det då trots alla handikapp!

INNEGYMPASKOR - team sportia (nu slipper jag äppelskorna från stenåldern!!!)
SPORTBH - stadium (nu kan jag andas igen!!! LÄTTNAD)
DEO - hm (nu slipper jag lukta som Shrek innan han blev typ kung och började leva ett fräscht liv)
BODYLOTION ANGEL STAR - hm (ANGEL STAR(L)(L)(L) nu slipper jag vara uttorkad och rynkig som en liten 100-årig gumma)

Ni ser! Massa roliga saker! Nu väntar träning snart, sedan blir det förhoppningsvis nåt kul. Minilan kanske? Börjar ju som sagt bli standard.

OLIVIA preparing for minilan:






Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback