emma: time to go on

Godmorgon sötizar! Drog failen i morse, råkade stiga upp 05.09. Jag trodde verkligen att väckaren ringde! Haha, jises, måste ha varit HELT afk. Dock är jag det fortfarande, allting jag skriver blir fel, kan knappt tänka, än mindre prata, sjunga tror jag inte jag skall pröva ens.

Förövrigt så blev det tyvärr jobb idag, och nu funderar jag över kläder! I vanliga fall är det sjukt varmt inne i den lilla kiosken (aka bastun) där me&my sistah 4-life jobbar. Men idag är det bara 16 grader ute och ingen sol. What to do??? ??? What to wear??? ??? Den frågan är svår. Aja, idag ska vi maxa timmar och sedan fara direkt till träningen, så vi hörs inte på ett LÅNGT tag *happy* *happy*



Haha, titta min ögon (dvs hon till vänster). Har typ rynkor som en 50-åring, kanske borde försöka sova lite mer, lulz:(:(:(


Kommentarer
Postat av: nelly

sv: så lite så! :D

2010-08-04 @ 10:44:09
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback