olivia: and it all changed because of nothing

Igår såg vi alltså Vampyrer suger, och den ägde! Så jävla clean. Det roligaste var att jag satt bredvid Matilda och hon tyckte verkligen att allt var jättekul. Det är lätt att ryckas med i hennes skratt kan jag lova.

Nu: Vår bioupplevelse i bilder med bildtexter.

Vi väntar på bion, Matilda var hungrig och åt en mannafrutti XL.

Jag hade inte tappat bort min biljett på ica (det är jag alltid rädd för).

Tog kort med  en liten filur Matilda sen blev rädd för därför att den stirrade på henne.

En bild som bara blev konstig. Fick tillslut gå in i allafall!

Efter bion träffade vi en sneakydude!

Vet ej riktigt varför men har nyss spenderat den sista sommarlovsdagen med att fara till mamma och städa mitt rum jättenoga. Eller jo jag vet varför, lovade att städa idag men ska till henne efter middagen och jag vill inte städa efter middagen. Punkt slut. Det blev fint. Lyssnade hela tiden på dåliga melodifestivalenlåtar från några år tillbaka på hög volym och sjöng med till alla. Borde jag verkligen kunna de låtarna...?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback