olivia: I'm awesome, no dude you're not don't lie

Olivia är inte pigg. Fast ändå inte så trött som jag borde vara med tanke på hur få timmar jag sov i natt. Lugnt satt jag vaken på mitt, Emma och Matildas minilan (börjar bli standard) och hade inte en tanke på någonting, när mamma stormar nerför trappen och undrar varför vi är vakna egentligen. Då avslöjades för mig att vi skulle vara på stan 12 idag, så that's why I'm awake.

Igår såg vi dessutom Karate kid på bio, och tro inget annat än att den var AWESOME! HELT OTROLIGT! Älskar filmen, helt seriöst. Det bästa var ändå när Justin Bieber spelades på eftertexterna.

Nu sitter jag och nöter låten 'I'm awesome' istället för att göra mig klar för stan. Dock kanske det här höjer självkänslan, och då kanske jag känner mig snyggare än vanligt, och känner man sig snygg så är man snygg, så då kanske jag kan gå i en soppåse med äpplen på fötterna (dvs lite fulare än mina vanliga kläder).


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback