olivia: just walk in and change everything

Åhnej, vad händer..........................

Jag och Matilda smsar om ärlighet, och om mig. Om hur tard jag är. Först skrev hon att jag ofta blir tard på bilder, sen frågade jag om jag var så tard i verkligheten... det var jag. Sen om jag såg ut så i verkligheten. Svaret var *no comments*. Jag frågade om man kunde älska ett tard. Svar: Klart man kan:$... 

Svara ärligt! Är jag så tard? Och i så fall, kan man älska ett tard? Plz, tardig tjej söker svar!

P.S Är ju evil tard och smittar alla i min närhet, så passa er;P;P


HEHEH what to say?

Kommentarer
Postat av: JohnM

Du är tard, lev med det! haha

2010-08-17 @ 05:23:27

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback