olivia: somehow everything rise or falls with you, and now the world is breaking

Ska strax till minigolfen. Ni som följa dena bloga should know by now att det är något av ett andra hem för oss just nu. Dagar, kvällar, helger - försök att stoppa oss när vi bara rullar fram (blivit lite för många glassar den senaste tiden). Har t.o.m JOBBAT där en gång när Emma och Matilda kände att ica lockade lite för mycket.

Idag har jag och Emma gått till stan och tillbaka. Ja, ni hörde - gått. I cykelväder? kan man undra. Men har känt mig så himla stel i benen så ville gå igång dem igen innan imorgon. För även fast det  bara är en träningsmatch så känns det viktigt för mig att kunna göra mitt allra bästa, inte minst för att bevisa att jag kanske är värd en plats i laget.

Efter en sen kväll på minigolfen!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback