olivia: will you regret, you will regret

Idag på jobbet hade alla tävlande anorexia förutom en kille som kom två gånger och köpte sprite. Därför ägnade i tiden åt att skicka konstiga sms till en massa olika människor, oftast började de med : Hej saknar du när..... Mycket roande. Till en hade vi tänkt skriva "varför ser du ut som Slingersvans i Harry Potter?" men sen tyckte vi att det var lite väl dumt. Sant, dock.

Har bytt om till träningen som är 18.00, ska först förbi Matilda på jobbet som ligger granne med träningslokalen, smidigt värre.

Förresten önskar jag att jag var i Övik nu, fattar inte vad jag tänkte med? SÅKLART vill jag uppleva något av det roligaste jag har gjort i hela mitt liv igen, men valde att inte göra det? Men det tröstar såklart att åtminstone en person saknar oss där..




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback