olivia: with the fear of losing

Min dator är int här så sitter på pappas. Här är allt jättelitet, het galet alltså! Nä, men jag önskar det. På jobbet händer det ju ingenting av värde, så det blir ingenting-ingenting-ingenting-KVÄLL! varje dag. Det är helt enkelt för mycket av ingenting så jag får se det galna i allt.

Snart blir det att bege sig mot säsongens andra innebandypass, taggad!! Ja, förutom att jag har lite ont i  magen... aja. Sen blir det ju KVÄLL! men är dock kanske utan planer, vet vad jag vill se heheheheehehehehehehehe. Okej ska sluta nu. Det här blir för galET.


Trodde inte det fanns bilder på den här datorn, men tydligen hade någon lagt in den här gamla godingen!

Kommentarer
Postat av: emma

testar testar

2010-08-09 @ 20:45:58
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback