olivia: my happy place

Vad att göra ikväll? Är en svår fråga varje kväll man har träning och ska jobba dagen efter. Har ifs nästan besvarat frågan åt mig själv eftersom jag efter duschen tog på mig pyjamas... Fast det hindrade ju inte Matilda från att komma igår så låt det inte stoppa er andra heller!

Snart börjar ju skolan "om", men för mig är sommaren redan över. Alla jobbar (dvs jag, Emma, Lina och Matilda) och vi har träningar så gott som varje kväll. Det är ju ungefär mitt liv när det inte är sommar. När jag tänker tillbaka och senare när jag tänker på hur sommaren var så var det egentligen bara juli som var sommar. Först var resan, sen var det sommar, och nu är det något oidentifierbart, väntan på skolan typ. Tråkigt men sant.

Men jag skall icket misströsta. Fasen vad bra den här sommaren har varit, totally awesome! Skulle kunna återuppleva den 45345595450940 gånger utan att bli less. Hoppas jag får uppleva så bra tider igen, hoppas hela det här året blir så amazing. Fast varje vinter går jag typ ner i vinterdepression men jag hoppas att jb blir lite mer awesome än Brännan var=inge, inge awesome alls.

P.S Igår sa någon att han hade sett oss viasat golf. TjendiZzZ!


Ja, som ni ser har jag sugit på att ta kort i sommar och har typ inte fångat nåt awesome på bild. Men att jag inte haft mobilen till hands bevisar ju hur kul det har varit! Och förresten är det ok att lol'a till bilderna. Det har jag gjort.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback