emma: VARNING för en inte cool text

Hjelp.

Har världens ångest för att vi börjar om skolan imorgon. Hallå, var tog sommarlovet vägen? Dessutom har detta sommarlovet (trots att det varit så /#R=#=¤%(%/ kort) varit de utan tvekan absolut bästa veckorna i mitt liv. Vill typ grina för att det har varit så fruktansvärt bra. Så sjukt. Kan inte fatta hur bra det har varit. Varje jävla dag har varit så awesome, och nu är det över???? Vad händer nu liksom? Hur kommer allt bli?

Haha, det här kommer börja utveckla sig till det löjligaste jag någonsin skrivit, men det får duga. Alltså, dö, hur kan allt ha varit så bra i sommar? Har seriöst blivit en annan person under dessa veckor. Jag trodde jag var care förr - jag hade fel. Nu har jag verkligen insett vad som betyder någonting här livet, och vad andra tycker är inte en av dessa saker. Det enda som betyder något är de jag tycker om, älskar osv, och vad jag själv tycker. Ha kul. Lev livet som du vill, inte som andra tycker du borde.

Men nu börjar skolan om, och jag är RÄDD. För typ allt. Att ingen kommer tycka om mig, att tappa kontakten med folk, att allt kommer vara sjukt tråkigt, attt inte kunna göra något. Typ allt.

Har ingen aning om vad som kommer hända under detta året, men jag kommer då aldrig, aldrig glömma den här sommaren, haha. Impleusible.




awesomeness for real this time

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback