olivia: it will haunt me down until it's everything, never leave and something need to happen

Ligger och lyssnar på Haste the day för första gången, lite efter alla andra men eftersom jag är Tard  så får jag vara sen med allt jag gör. Der var bra iallafall *scream* *scream*

Igår så drog vi alltså en halverst misslyckad shopping för alla utom mig, hade ont i påshanden sen. Köpte lite random clothes och ett par skor, riktigt nice. I like it. Nu kanske jag äntligen kan slänga den där tröjan från 5an (okej, har ingen tröja från 5an men jag har en del jag inte vill men måste använda för mitt utbud av kläder är så fattigt.)

Nu är lönen borta som om den aldrig kommit, peace.




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback