olivia: wait forever and maybe more, no one knows but do it anyway

Gårdagen var som Emma sa awesome (börjar bli standard?), så det behöver inte sägas mer än det. Kom hem vid halv 4 och vaknade för ett tag sen, äntligen sömn!

Jag vill iallafall berätta om en grej som hände just när vi kom hem, en SJUKT äcklig grej, äckligast på länge. Jag hade just stängt balkongdörren lite när jag tittar ner på golvet och ser en helt otroligt stor spindel, fruktansvärt stor. "Hitta nåt att mosa med" tänkte jag. Närmast till hands var nån burk med typ bodylotion så jag tog den och la den på spindel. Sen tog jag bort den men den levde fortfarande, några sekunders panik kan jag lova. Då vände jag burken och mosade den på riktigt. Tog bort den och FYFAN vad äckligt, hela kroppen var mosad men ett ben (benen var jävligt långa) ryckte. "Usch" tänkte jag och satte tillbaka burken. OCH VAD HÄNDE DÅ????? BENET LOSSNADE MEN FORTSATTE RYCKA FYFAN DÅ VILLE JAG BARA SPY!!!!!!! DET RYCKTE SÅ MYCKET ATT DET LÅG INTE STILLA UTAN FLYTTADE PÅ SIG!!! Jag höll seriöst på att svimma, men tog mig i kragen och la ett gammalt pringlesrör på. Sen flyttade jag sängen så den inte skulle stå så nära och somnade tillslut.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bodylotionburken och pringlesröret står fortfarande kvar och under finns den en jävligt stor mosad spindel som jag aldrig i livet vill komma nära igen. Förresten är det OK om ni vill skylla det dåliga vädret på mig. Det var ändå värt det.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback