emma: you know what they say, nevermind, forget it, you can't go that far, you don't mean that much, you're just one of the others. believe in yourself when noone else does and you'll cross all lines of what's possible



Helå! Ovan ser ni mitt jag tidigare ikväll, nu ser jag mer ut som en gammal potatis. Har förövrigt varit på bio ikväll och sett eh... den hette... typ.. tron legacy eller nåt?=?????R Den var typ exakt som Inception, dvs ja tyckte den var sjukt långtråkig. Men faktiskt var den nog ännu sämre, hatar actionfilmer!! Förstår inte varför jag envisas med att se dem på bio.

Förövrigt (älskar ordet förövrigt) lyckades jag med bravaden att sätta i halsen, vilket jag gör varje gång jag går på bio. Tårarna rann :D:D:D

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback