lina: Jag älskar när du låter mig komma innanför ditt skal och du visar mig allt de du döljer. Det får mig att inte känna mig så ensam.


Idag hade jag min sista dag och har alltså jullov!! Känns helt awesome och jag hoppas att det här jullovet kommer bli lika kul som förra. Har inte så mycket planerat men ska ialla fall ner till Uppsala och vara JB crew på Storveta cup med Pontus och Natta. Det kommer förhoppningsvis bli askul.

En sak jag inte fattar är varför jag alltid tar skoldatorn när jag ska blogga. Har aldrig några bilder då.... Men nu ska jag stå för mina misstag och orka ladda in en bild från kameran ist.


Okej där hade jag inga andra än på min kusin från när hon var lucia. Aja det får duga:


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback