olivia: it just keeps getting better

Nu är det den 23 december och det betyder ju bara en (två) saker! Ni vet alla vad det är: Martinssons och Kriz Lees födelsedag! Helt otroligt, grattis till dem.

Filmen var ju inte mycket att hurra för men jag surar inte för det. Istället tar jag tillfället i akt och haha! Lyssnar på vilken musik jag vill, som för stunden är lugn sorglig musik man blir lite nedstämd av istället för att ha julkänsla. Den har icket infunnit sig i år kan jag då säga.

Eller.. denna bild har faktiskt den kärleksfulla juliga känslan jag borde ha just nu. Hade den inte då heller men man kan ju låtsas -L-, Observera korven med de stuvade makaronerna i bakrunden..

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback