olivia: look where we are and remember how we got here

Eftersom pappa är och jobbar har vi fått mycket att göra idag:
- dammsuga hela huset
- torka bord
- plocka bort grejer
- klä julgranen
- skotta

Dessutom har vi slagit in julklappar och jag har (äntligen:$) duschat. Anledningen till denna ansträngning är att vi får gäster ikväll. Imorgon firar vi julmorgon här och julafton hos mamma! Förresten känns det verkligen inte som jul. Kan faktiskt inte fatta att det är imorgon.


Nu har jag bara såna här svåra uppgifter kvar som "vad ska jag ha på mig?" "Hur ska jag ha håret?" osv. Lol skoja, spelar ingen roll. Har faktiskt på mig en tröja men jag orkar inte ta på mig byxor OK????

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback