olivia: sometimes goodbye is a second chance

Läste nyss ett inlägg Emma skrev för ett tag sen, när alla höll på med det där "gilla så kommenterar jag ditt utseende på en skala 1-10". Fy sate vad skönt att det är över, är alla verkligen så utseendefixerade? Jag vill inte bli bedömd efter mitt utseende? Seriöst det värsta som finns.

Men nu har det ju kommit en ny! "Skriv ett nummer mellan 1 och 500 i meddelande så skriver jag i loggen vad jag tycker om dig". Why? WHY? Känner man inte varann skriver man "känner dig inte men ser bra ut" och känner man varann skriver man typ "bäst! rolig, SNYGG". Vad är grejen? Alla skriver likadant till alla, och ingen är ändå ärlig! Orkar inte med det, är alla i hela Skellefteå stad så oärliga? Så rädda för att någon ska tycka illa om dem? PLZ JAG FÖRSTÅR INTE

Önskar att busstider på söndagar inte var så retard, tror det blir att ta en busse till bbyn och spendera lite tid med the one and only kinderägget aka red dragon aka matilda helt enkelt. Eller? Går bussarna idag nu när det snöar så mycket? OH WHY MÅSTE DET SNÖA SÅ MYCKET


Helt enkelt hon!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det var den! Taggar den 2:a eller 3:e!!!

2010-12-19 @ 20:26:39
URL: http://sofiaag.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback